Klantbeoordeling 4,5/5 op TrustpilotLuxe resorts en hotels in binnen- en buitenlandFlexibele aankomst- en vertrekdagen

Reviewbeleid Dormio Resorts & Hotels

Bij Dormio Resorts & Hotels hechten we veel waarde aan de ervaringen van onze gasten. Om ervoor te zorgen dat we onze service continu kunnen verbeteren en onze gasten een optimale vakantiebeleving kunnen bieden, ontvangt iedere gast op de dag van vertrek een enquête. Wij werken met een transparant en eerlijk reviewbeleid. Hieronder lichten we toe hoe wij omgaan met gastbeoordelingen.

Het verzamelen van reviews
Na het uitchecken ontvangen onze gasten een uitnodiging om een online enquête in te vullen. Deze enquête geeft hen de mogelijkheid om hun verblijf te beoordelen op verschillende aspecten, zoals accommodatie, service, faciliteiten en de algemene vakantie-ervaring. We waarderen zowel positieve als constructieve feedback, zodat we waar nodig aanpassingen kunnen doen om onze dienstverlening te optimaliseren. Daarnaast vragen we de gast een review achter te laten. De gast kan een beoordeling geven op een schaal van 1 tot 10, indien gewenst met een toelichting erbij.

Publicatie van reviews op de website
Alleen gasten die bij ons verbleven hebben, ontvangen een uitnodiging tot het invullen van een review. De reviews die op onze website worden gepubliceerd, zijn dus geverifieerde reviews van vakantiegasten die daadwerkelijk op het betreffende park zijn verbleven. Onze gasten hebben de reviews op vrijwillige basis geschreven en zijn niet betaald. Gasten hebben toestemming gegeven voor publicatie. Dit gebeurt anoniem, tenzij de gast ervoor kiest diens naam zichtbaar te laten.

De reviews en bijbehorende scores worden verzameld en door ons gelezen voordat ze worden gepubliceerd. We tonen een gemiddelde van de reviewscores op de website, zodat toekomstige gasten een goed beeld krijgen van de ervaringen van eerdere bezoekers. Dit gemiddelde is gebaseerd op reviews met en zonder toelichting. Op de website tonen we alleen de reviews met een toelichting. De reviews worden van nieuw naar oud weergegeven, gesorteerd op taal. Reviews in de taal van de website worden eerst getoond, reviews in andere talen worden automatisch vertaald naar het Engels.

We tonen zowel positieve als negatieve reviews om een eerlijk beeld te geven van de ervaringen in onze parken. Dit helpt potentiële gasten een weloverwogen keuze te maken. Om de integriteit en bruikbaarheid van onze reviews te waarborgen, behouden we ons het recht voor om reviews te modereren, onder andere op ongepast taalgebruik of onjuiste informatie. Daarnaast worden reviews waarin privacygevoelige informatie wordt vermeld niet getoond, evenals reviews met irrelevante verwijzingen naar externe partijen.

Reactie op reviews
Dormio Resorts & Hotels streeft ernaar om actief te reageren op reviews, zowel positieve als negatieve. We nemen graag contact op met gasten die tijdens hun verblijf problemen hebben ondervonden, om ervoor te zorgen dat hun zorgen worden aangepakt.

Externe reviewplatforms
Het is ook mogelijk dat gasten, al dan niet op eigen initiatief, reviews achterlaten op externe (review)platforms zoals Trustpilot of Google. Bij deze reviews wordt vermeld of het een geverifieerde gastenreview is.