Heb je een vraag?
Neem dan contact met ons op, wij staan 7 dagen per week voor je klaar!
Heb je een vraag? Hieronder hebben we de antwoorden op onze veelgestelde vragen voor je op een rij gezet.
Dormio Resorts & Hotels is een jonge, sterk groeiende organisatie die gespecialiseerd is in de verhuur, beheer en management van vakantieresorts en hotels. Dormio Resorts & Hotels beschikt over een breed aanbod aan diverse resorts en hotels in Nederland, Oostenrijk, Duitsland, Frankrijk en Spanje.
Je kunt je via deze pagina inschrijven voor onze nieuwsbrief of door jouw gegevens onderaan de pagina in te vullen.
Op 5 december 2023 hebben wij de verhuuractiviteiten van Dormio Villapark Duynzicht, Dormio Park Scorleduyn en Dormio Waterpark Langelille overgenomen van Roompot. Er verandert niets aan je boeking. Ook geniet je van dezelfde faciliteiten en service op het park. Lees hier meer informatie over de overname.
Dormio Resorts & Hotels verhuurt luxe vakantieresorts en hotels in verschillende landen. In Nederland zijn dat: Dormio Resort Maastricht, Dormio Hotel De Prins van Oranje, Dormio Resort Nieuwvliet-Bad, Dormio Strand Resort Nieuwvliet-Bad, Dormio Waterpark Langelille, Dormio Villapark Duynzicht, Dormio Park Scorleduyn, Dormio Breskens Apartments & Penthouses, Dormio Harbour Village, Dormio Wijnhotel Valkenburg en Hotel Modez.
Je vindt ook Dormio Resorts & Hotels in het buitenland. In Frankrijk kun je verblijven op Dormio Resort Berck-sur-Mer, Dormio Resort Les Portes Du Grand Massif – Flaine en Dormio Resort Les Portes Du Mont Blanc – Vallorcine. In Oostenrijk bevinden zich Dormio Resort Obertraun en Dormio Gasthof Höllwirt, in Spanje vind je Dormio Resort Costa Blanca en in Duitsland kun je verblijven op Dormio Resort Eifeler Tor.
Je kunt genieten van de wellnessfaciliteiten op de volgende resorts. In sommige gevallen is dit (deels) tegen betaling.
Het merendeel van de resorts is toegankelijk voor mindervaliden. Er zijn diverse woningtypen met een slaap- en badkamer op de begane grond. Voor specifieke vragen over een resort kun je uiteraard contact met ons opnemen.
Flexibiliteit is bij Dormio erg belangrijk. Om aan je vakantiewensen te kunnen voldoen kun je bij ons het aantal dagen dat je wilt verblijven dus flexibel kiezen. Je bepaalt zelf op welke dag je aankomt, hoe lang je blijft en op welke dag je uitcheckt. Uitgezonderd hiervoor zijn Dormio Resort Les Portes Du Grand Massif in Flaine en Dormio Resort Les Portes Du Mont Blanc in Vallorcine. Op deze resorts is de in- en uitcheckdagen afhankelijk van de periode. Bekijk hiervoor ons actuele aanbod of neem contact op met het Contact Center.
Je kunt gratis gebruikmaken van wifi op de meeste vakantiebestemmingen van Dormio Resorts & Hotels. Verblijf je in een vakantiewoning met het label Comfort op Dormio Strand Resort Nieuwvliet-Bad? Dan kun je tegen betaling gebruikmaken van wifi.
Nee, alle accommodaties zijn rookvrij. Er mag dus NIET gerookt worden in de accommodatie.
Honden zijn van harte welkom op bijna alle resorts en hotels van Dormio! Alleen in Dormio Hotel De Prins van Oranje zijn huisdieren niet toegestaan. Op de accommodatiepagina’s zie je of huisdieren in de betreffende accommodatie welkom zijn. Dormio Resort Nieuwvliet-Bad beschikt zelfs over speciale Huisdiervriendelijke woningen waar jij en je hond heerlijk in kunnen vertoeven. Lees hier meer over een verblijf samen met je trouwe viervoeter.
Het maximaal aantal personen dat is toegestaan in een accommodatie, vind je op onze website bij de beschrijving van de accommodatie. Ook kinderen en baby's worden in dit aantal meegeteld.
Een plattegrond van het resort kun je vinden op de webpagina’s van het betreffende resort.
Op onze website vind je diverse foto’s van het accommodatietype. Met deze voorbeeldfoto’s proberen we zo goed mogelijk een indruk te geven van de accommodatie.
Ben je iets vergeten in jouw vakantieverblijf? Neem dan contact op met de receptie van het resort of hotel waar je bent verbleven.
Op diverse Dormio resorts kun je een vakantiewoning kopen, voor veel mensen is dit een interessante investering. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Dormio Investments.
Dat verschilt per resort en wordt vermeld op de resortpagina.
Dat verschilt per resort en wordt vermeld op de resortpagina.
Dit is per resort verschillend. Bekijk de resortpagina op onze website voor meer informatie.
Uiteraard kun je ook telefonisch reserveren. Wij helpen en adviseren je graag over de mogelijkheden. Voor meer informatie kun je contact met ons opnemen.
Via onze website kun je 24 uur per dag reserveren. Wil je liever iemand telefonisch spreken? Dan kun je contact met ons opnemen. Wij helpen je graag met jouw reservering of bij specifieke vragen of wensen.
Jazeker! Graag kijken we samen naar de mogelijkheden. Je kunt contact opnemen met ons Contact Center voor meer informatie.
Je ontvangt binnen twee werkdagen na reserveren een bevestigingsmail inclusief factuur per e-mail.
Bij reserveringen met een flexibele prijs dient de helft van de reissom direct voldaan te worden en de resterende helft uiterlijk 14 dagen voor aankomst. Bij reserveringen met een standaardprijs (niet annuleerbaar, niet restitueerbaar, niet wijzigbaar) dient de volledige reissom direct voldaan te worden. Tijdens het boekingsproces word je doorgeleid naar onze betaalprovider waar je online de betaling kunt voldoen. In de Algemene Voorwaarden op onze website vind je meer informatie.
Je ontvangt van ons geen betalingsbevestiging.
Reserveringen gemaakt tegen de standaardprijs (niet annuleerbaar, niet restitueerbaar, niet wijzigbaar) kunnen niet kosteloos geannuleerd worden. Reserveringen met een flexibele prijs kun je annuleren en-/of wijzigen tot 14 dagen voor aankomst. Neem hiervoor contact op met ons Contact Center. In de Algemene Voorwaarden op onze website vind je meer informatie.
Er kan een borg gevraagd worden. De hoogte van de borg is afhankelijk van het type accommodatie dat je huurt.
Je kunt hiervoor contact met ons opnemen.
Indien je een reservering hebt gemaakt tegen de flexibele prijs kun je tot uiterlijk 14 dagen voor aankomst jouw reservering wijzigen. Alle wijzigingen zijn op basis van beschikbaarheid. Neem hiervoor contact op met ons Contact Center. Reserveringen gemaakt tegen de standaard prijs (niet annuleerbaar, niet restitueerbaar, niet wijzigbaar) kunnen niet gewijzigd worden.
Indien je rechtstreeks bij Dormio een reservering hebt gemaakt, kun je wellicht jouw verblijf verlengen. Uiteraard is dit op basis van beschikbaarheid. Voor meer informatie kun je contact met ons opnemen.
Jazeker, uiteraard kun je bij ons meerdere accommodaties reserveren. Het is momenteel helaas niet mogelijk om via de website meerdere accommodaties tegelijkertijd te reserveren. Je kunt per woningtype een nieuwe reservering maken of contact opnemen met ons Contact Center. Zij helpen je graag!
Je ontvangt van ons geen reisbescheiden. Je kunt inchecken met de reserveringsbevestiging/factuur.
De resorts van Dormio zijn zeker geschikt voor (kleine) kinderen. Diverse woningen zijn voorzien van een babybed en kinderstoel. Daarnaast vind je op het merendeel van de resorts diverse kinderspeelmogelijkheden en een Mio Kids Club in de vakantieperiodes. Voor specifieke vragen over een resort kun je uiteraard contact met ons opnemen.
Op diverse resorts hebben we (in de vakantieperiodes) een supergezellige Mio Kids Club voor kinderen van 2 tot en met 9 jaar. Voor tieners van 9 tot en met 14 jaar organiseren we op diverse resorts leuke Fun & Active activiteiten. Het actuele programma van de Mio Kids Club en/of voor Dormio Fun & Active is af te halen bij de receptie. Voor vragen over een specifiek resort kun je uiteraard contact met ons opnemen.
Mio is ons vriendelijke, grote huisdier. Mio houdt heel erg van gezelligheid. Met zijn korte pootjes en lange oren ziet hij er grappig uit. Hij heeft zijn eigen Mio Kids Club in verschillende Dormio Resorts. Lees hier meer over de Mio Kids Club.
Op diverse resorts kun je fietsen huren. Bekijk voor meer informatie de website van het betreffende resort.
In de directe omgeving van onze wintersport resorts kun je ski's, skischoenen, skihelm en sneeuwschoenen huren. Bekijk voor meer informatie de website van het betreffende resort.
Op het resort zelf wordt er geen skiles gegeven, maar bij de receptie kun je terecht voor een aanbeveling.
Op onze website zie je bij het geselecteerde resort welke faciliteiten er zijn. Dit vind je terug op de faciliteitenpagina.
Mijn Dormio is jouw persoonlijke account bij Dormio. In Mijn Dormio vind je een overzicht van jouw recente reservering(en). Hier regel je tot één dag voor aankomst eenvoudig jouw vakantiezaken. Je kunt jouw reserveringsdetails bekijken en de gegevens van jouwzelf of jouw reisgezelschap wijzigen. Ook kun je hier eenvoudig en veilig de (rest)betaling voldoen.
Nadat je een boeking hebt gedaan via onze website, wordt er automatisch een account aangemaakt aan de hand van je e-mailadres. Je kunt inloggen op Mijn Dormio via deze pagina of door rechtsboven in het menu op het poppetje te klikken. Op deze pagina vul je je e-mailadres in waarmee je de boeking hebt gemaakt en vervolgens ontvang je een verificatiecode in de mail. Met deze code kun je inloggen op Mijn Dormio. Heb je eerder bij Dormio geboekt met hetzelfde e-mailadres? Dan heb je wellicht nog een Mijn Dormio account. Een nieuwe boeking wordt dan automatisch toegevoegd aan jouw account.
Je logt in met het e-mailadres waarmee je de boeking hebt gedaan en de verificatiecode die je per mail ontvangt.
Het is mogelijk dat onze e-mail automatisch bij jouw ongewenste e-mail terecht is gekomen. Kun je de e-mail niet vinden? Neem dan contact met ons op.
Wij vinden jouw privacy erg belangrijk. Wij gaan daarom zorgvuldig om met jouw persoonlijke gegevens en beschermen deze zo goed mogelijk door onder andere alle gegevens versleuteld te versturen. Hierdoor zijn jouw persoonlijke gegevens alleen te lezen door wie daar toestemming voor heeft.
Je logt veilig in bij Mijn Dormio door het e-mailadres waarmee je je boeking hebt geplaatst in te vullen en een 6-cijferige verificatiecode per e-mail te ontvangen. Ontvang je geen verificatiecode? Het is mogelijk dat onze e-mail automatisch bij jouw ongewenste e-mail terecht is gekomen. Kun je de e-mail niet vinden? Neem dan contact met ons op. Wij lossen het graag voor je op.
Je kunt jouw persoonlijke gegevens wijzigen wanneer je bent ingelogd op Mijn Dormio. Klik op ‘Profiel’ om jouw gegevens te wijzigen en klik vervolgens op de knop ‘Opslaan’.
Je kunt ons op maandag tot en met vrijdag bereiken van 9.00 tot 20.00 uur en op zaterdag en zondag van 9.00 tot 17.00 uur.
Bekijk hier onze contactpagina met alle contactmogelijkheden. Daarnaast zijn wij tijdens kantoortijden ook via chat bereikbaar. Klik hiervoor op het oranje tekstwolkje rechtsonder op de pagina.
Wij doen ons uiterste best om jouw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ben je niet geheel tevreden? Op deze pagina vind je alle informatie die je nodig hebt om een klacht in te dienen.
Wij streven ernaar om jouw e-mail zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Houd er rekening mee dat het tijdens feestdagen en schoolvakanties langer kan duren.
Heb je een andere vraag of wens je advies bij het maken van een reservering? Wij staan graag voor je klaar. Bekijk hier via welke kanalen je ons kunt bereiken. Daarnaast zijn wij tijdens kantoortijden ook via chat bereikbaar. Klik hiervoor op het oranje tekstwolkje rechtsonder op de pagina.